آواي املش منتشر شد


آوای املش منتشر شد

 

 

آوای املش از آن دسته نشریات پژوهشی شرق گیلان است که همپای چند نشریه شمال ایران در بین اهل پژوهش طرفداران خاص خود را دارد. این نشریه تحلیلی پژوهشی در شماره قبل (شماره 7)خود با فرزندان یکی از شاعران و پژوهشگر فقید شرق گیلان به گفتگو نشسته و منتشر ساخت که واکنش های زیادی را در پی داشت. یکی از دهها معترضین آن، گیلان شناس و شاعر تالش ، جمشید شمسی پور خشتاونی بود و سخت هم به این موضوع اعتراض داشت و در شماره جدید (8) با کادر بندی های زیبا نوشته های خشتاونی را برجسته سازی و تا حدودی به اعتراضات پاسخ داده است ، بایستی سپاسگزار بود که مدیر مسئول باسعه صدر بی مثالش انتقادات را با آغوشی باز می پذیرد. که خوشبختانه یکی از دغدغه های این مدیر مسئول فاضل و دوست داشتنی کارهای پژوهشی فرهنگی در قالب گیلان شناسی می باشد.

در کنار این ها ،  صفحاتی با عناوین عاروس و داماد سنگ سیاه بُبُن  از استاد اصغر امیرزاده  واجارگاه به چشم می آید و هم چنین مطالبی از حسین ثاقبی ، عباس رسولی املشی ، احترام پورمحمدی و... شماره ی تابستانه ی آوای املش را در مقایسه با دیگر شماره ها پر رنگ تر نموده است . علاقه مندان می توانند این نشریه را در کتابفروشی های معتبر تهیه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: